همه چيز درباره ايرانسل (تاپيک جامع)

در اين بخش ميتوانيد در مورد سرويسهاي مخابراتي و امكانات جانبي بحث و تبادل نظر كنيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

جزئیات طرح تعرفه دقیقه ای به همراه تعرفه ثانیه ای ایرانسل

پست توسط DJ.HAMED »

به منظور تامین نظرات مشترکین گرامی ایرانسل و جهت ایجاد شرایط یکسان برای تمامی هموطنان در سراسر کشور، از شنبه 15 اردیبهشت ماه (15/2/1386) طرح تعرفه تمامی مشترکین ایرانسل، به طرح تعرفه " پایه ثانیه ای" تغییر داده شد. پس از این تاریخ، کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل بصورت پیش فرض با تعرفه "پایه ثانیه ای" تحویل مشترکین شده و سیم کارت مشترکین کنونی نیز که تا به حال با طرح "پایه دقیقه ای" تنظیم شده بود، به طور خودکار به طرح "پایه ثانیه ای" انتقال داده می شود. تغییر مذکور توسط ایرانسل بطور خودکار و کاملاً رایگان صورت می پذیرد، ولی مشترکین این امکان را دارند که طرح تعرفه "ثانیه ای" تنظیم شده را به طرح "دقیقه ای" بازگردانند.
شایان ذکر است تعرفه های قبلی ایرانسل برای طرح تعرفه "دقیقه ای" همچنان پابرجاست و تماس از هر شهر با شهر دیگر ایران برای مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که طرح پایه دقیقه ای را انتخاب نمایند 499 ريال در دقیقه می باشد.
نرخ تعرفه های دقیقه ای ثانیه ای ایرانسل عبارتند از:
تصویر

در تعرفه "پایه ثانیه ای"، مدت زمان مکالمه دقیقاً برابر با تعداد ثانیه های مکالمه ثبت می شود. در تعرفه "پایه دقیقه ای" مدت مکالمه بر حسب واحدهای یک دقیقه ای محاسبه شده و بنابراین در صورتی که مکالمه پیش از کامل شدن واحد یک دقیقه ای به پایان برسد، کل واحد یک دقیقه ای منظور می شود. با این حال، با توجه به نرخ های پیش بینی شده، تعرفه "ثانیه ای" مناسب مشترکینی است که معمولاً زمان مکالمه شان کوتاه و تعرفه "دقیقه ای" نیز مناسب مکالمات حدوداً 5/2 دقیقه ای یا طولانی تر است.
علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات طرح های مختلف و شرایط و چگونگی تغییر طرح تعرفه، به فروشندگان مجاز ایرانسل و یا به سایت اینترنتی ایرانسل به نشانی [External Link Removed for Guests] مراجعه فرمایند.
[External Link Removed for Guests]
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

فعالان بازار سیم کارت: مردم ایرانسل نمي خرند

پست توسط DJ.HAMED »

فعالان بازار خریدار و فروش سیم کارت های ایرانسل در سطح شهر تهران ، تنها اقدام به فروش این سیم کارت ها می کنند و به فروشندگان سیم کارت های ثابت یا اعتباری ایرانسل که عمدتا مردم هستند ، می گویند که خرید سیم کارت ایرانسل نداریم.
به گزارش خبرنگار تاليانيوز از سطح شهر تهران ، آن دسته ای هم که تمایلی به خرید سیم کارت های ایرانسل نشان می دهند، اکثرا مبالغی نصف ارزش واقعی سیم کارت ها به فروشندگان پیشنهاد می کنند.
"مهدی" یکی از فعالان بازار سیم کارت خیابان جمهوری تهران در این باره می گوید: به نام کردن سیم کارت های ایرانسل دشوار و چند مرحله اي است و فروشندگان گوشی تقریبا در هر معامله با مشکل نبود خریدار یا فروشنده روبرو می شوند.
حسین یکی از فروشندگان خیابان آریا شهر تهران نیز در این باره می گوید: به دلیل مشکلات مربوط به به نام کردن سیم کارت های ایرانسل و ثبت آن ، اکثر خریداران، سیم کارت های ایرانسل را با قیمتی پایین تر از ارزش واقعی آن خریداری می کنند .
وی می افزاید: فروشنده در هنگام خرید سیم کارت های ایرانسل ، هزینه رفع مشکلات به نام زدن را هم محاسبه می کند.
صادق فعال دیگری در زمینه خرید و فروش سیم کارت در خیابان شریعتی تهران نیزدر این باره می گوید: اگر بخواهم سیم کارت ایرانسل خریداری کنم به دلیل مشکلات متعدد در انتقال سیم کارت از شخصی به شخص دیگر ، سیم کارت ثابت را به بهای 70تا 80هزار تومان و سیم کارت اعتباری ایرانسل را به بهای 10هزار تومان خریداری می کنم.

[External Link Removed for Guests]
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

تکنولوژی push-to-talk در شبکه MTN

پست توسط DJ.HAMED »

تکنولوژی push-to-talk در شبکه MTN

شبکه MTN آفریقای جنوبی اعلام کرد که سرویس
(push-to-talk (PTT را برای شبکه خود و از طریق GPRS برای گوشیهای نوکیا فعال خواهد کرد. مسئول اجرایی MTN گفت این تکنولوژی بطورموفقیت آمیزی در آفریقای جنوبی در حال پیشرفت و گسترش است و به زودی بطور بین المللی در کشورهای تحت شبکه MTN ارائه خواهد شد.
مکالماتی که از طریق posh-to-talk صورت می گیرد در بین یک گروه بسته کاربری شامل حداکثر20 کاربر می باشد و تحت این گروه کاملا امنیت دارد. بر خلاف مکالمات عادی در شبکه GSM کاربران بر اساس مدت زمان مکالمه پرداخت می کنند، در مورد این تکنولوژی، به ازای هر بار استفاده از posh-to-talk باید هزینه پرداخت شود.

[External Link Removed for Guests]
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

رییس کمیته مخابرات مجلس: چهارمین و پنجمین گزارش ایرانسل ارائه شد

پست توسط DJ.HAMED »

چهارمین و پنجمین گزارش اپراتور دوم ( ایرانسل ) از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

تصویر

رمضانعلی صادق زاده،رییس کمیته مخابرات مجلس هفتمشورای اسلامی ,روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی تلفن همراه اظهار داشت: کمیته مخابرات درحال مطالعه و بررسی گزارش های ارائه شده ازسوی اپراتور دوم است.
وی با بیان با این مطلب که شرکت ایرانسل موظف است هر سه ماه یکبار گزارش عملکرد خود را به مجلس ارائه کند، افزود: ارائه گزارش به مجلس ، به منظورتطبیق نحوه عملکرد اپراتور دوم با قوانین صورت می گیرد.
وی ادامه داد : محاسبه تعرفه مکالمه به دقیقه مهم ترین مشکل ایرانسل بوده است که این اپراتور تعرفه مکالمه را از دقیقه به ثانیه تبدیل کرده است.
صادق زاده درخصوص تبدیل تعرفه مکالمه ایرانسل از دقیقه به ثانیه گفت: تعرفه اپراتوردوم در صورتی می تواند براساس دقیقه باشد، که این تعرفه فقط 20درصد از تعرفه های مکالمه اپراتور دولتی بیشتر باشد.

[External Link Removed for Guests]
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

عرضه سیم کارت رایگان ایرانسل به مناسبت روز زن در سراسر کشور

پست توسط DJ.HAMED »

تصویر
ایرانسل ششم تیر به مناسبت روز زن به خریداران سیم کارت های اعتباری و دائمی خود یک سیم کارت رایگان هدیه میدهد.


به گزارش ایستنا، ایرانسل به مناسبت روز زن، در سراسر کشور و برای تمامی کسانی که در روز چهارشنبه 6 تیر ماه 86 سیم کارت ایرانسل خریداری نمایند، به ازای خرید هر سیم کارت دائمی ،یک سیم کارت اعتباری ایرانسل با 47,170 ریال اعتبار مکالمه اولیه، و به ازای خرید هر سیم کارت اعتباری، یک سیم کارت اعتباری (بدون اعتبار مکالمه اولیه) به عنوان هدیه ارسال می کند.

برای دریافت سیم کارت هدیه، می بایست پس از خرید سیم کارت در روز چهارشنبه (6/4/1386)، حداقل یک تماس در همان روز برقرار نموده و همچنین ظرف 5 روز فرآیند ثبت نام مشترک انجام شده باشد.

سیم کارت هدیه، تقریباً ظرف مدت یک هفته پس از انجام ثبت نام، به دفتر پستی محل سکونت مشترک ارسال خواهد شد. به هنگام مراجعه به دفتر پستی جهت تحویل سیم کارت، ارائه اصل مدرک شناسایی معتبر و یک کپی از آن به همراه قاب سیم کارت خریداری شده الزامی است. همچنین درصورتیکه مشترک ظرف مدت 60 روز از تاریخ ارسال سیم کارت هدیه، با مراجعه به دفتر پستی مربوطه جهت تحویل سیم کارت هدیه اقدام ننمایید، این سیم کارت باطل خواهد شد.

با خرید هر سیم کارت ایرانسل (دائمی یا اعتباری)، برقراری اولین تماس در همان روز و تکمیل ثبت نام ظرف پنج روز، یک سیم کارت اعتباری رایگان ارسال می گردد. البته محدودیتی در تعداد سیم کارت هایی که هر فرد می تواند خریداری نماید، وجود ندارد ولی به علت محدودیت تعداد کل سیم کارتهای هدیه، در صورت خریداری بیش از 5 سیم کارت نیز نهایتاً 5 سیم کارت هدیه برای هر فرد ارسال می شود.

بهای سیم کارت دائمی ایرانسل 150 هزار تومان، و بهای سیم کارت اعتباری 29 هزار تومان می باشد. سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل در حال حاضر در بیش از ۱۴۰ شهر کشور قابل استفاده میباشند. ایرانسل تنها ارائه کننده خدمات مبتنی بر GPRS از جمله اینترنت همراه و MMS میباشد.
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

دردسر سرویس MMS ایرانسل

پست توسط DJ.HAMED »

گروه خبری GSM، سرویس MMS ایرانسل که از اوایل امسال برای مشترکان فعال شده بود و امکان ارسال و تصویر دیتا را به مشترکان می داد بنابر دستوری از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی قطع شده است و مشترکان این اپراتور امکان دسترسی به آن را ندارند. با توجه به این که همه گوشی ها امکان استفاده از خدمات GPRS را ندارد، در حدود 15% مشترکان ایرانسل امکان استفاده از این سرویس را بر روی گوشی های خود دارند که از این تعداد حدود 10% از اینترنت استفاده می کنند. ایرانسل در حال حاضر 2 میلیون و 200 هزار مشترک در حدود 200 شهر ایران دارد.
اما قطع کامل سرویس MMS ایرانسل، بدون اطلاع قبلی، اعتراض مشترکین را به همراه داشته است و در حال حاضر تبلیغات ایرانسل مبنی بر ارائه MMS که تا کنون در سطح شهر به چشم می خورد نیز جمع آوری شده است. به نظر می رسد تا سال آینده از MMS ایرانسل خبری نباشد.
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

بدقولي‌هاي ايرانسل

پست توسط DJ.HAMED »

باز هم بدقولي‌هاي ايرانسل كه اين روزها به فكر به كارگيري روش‌هاي تبليغاتي جديدي است براي اين اپراتور مشكل‌ساز شد.


دفاتر پست مركزي اين روزها به محلي براي ازدحام جمعيت و صف‌هاي طولاني تبديل شده كه اين صف‌ها علاوه بر متقاضيان دريافت كارت‌هوشمند سوخت، متقاضيان دريافت سيم‌كارت‌هاي هديه ايرانسل را نيز شامل مي‌شود.
ايرانسل كه چندي پيش و در آستانه روز مادر با تبليغاتي گسترده وعده ارائه دو سيم‌كارت در ازاي خريد يك سيم‌كارت را به مشتركان خود داده بود، اين روزها با هجوم مشتركانش به دفاتر پستي مواجه شده است.
پيش از اين قرار بود هديه مشتركان اين اپراتور به آدرس آنها پست شود، اما ظاهرا به اين مشتركان اعلام نشده كه براي دريافت سيم‌كارت‌هاي خود به دفاتر پستي محل سكونت خود مراجعه كنند.
اما در اين ميان، مشتركاني كه به دفاتر پستي مراجعه كرده‌اند در اين باره مي‌گويند: مسوولان دفاتر پستي مناطق مي‌گويند مشتركان ايرانسل براي دريافت سيم‌كارت هديه خود بايد به دفاتر مركزي پست مراجعه كنند كه همين امر سبب شده است متقاضيان بسياري به دفاتر مركزي از جمله دفتر منطقه 13 پستي واقع در خيابان لشگر مراجعه و با ايستادن ساعت‌هاي طولاني در صف براي سيم‌كارت هديه منتظر بمانند.
اما داستان دردسرهاي مشتركان ايرانسل به اينجا ختم نمي‌شود. چرا كه اين مشتركان براي دريافت هديه بايد ابتدا نام خود را در ميان ليست‌هايي كه به طور نامنظم در دفاتر مركزي پست نصب شده است پيدا كنند.
به اين ترتيب شنيده شده كه برخي از مشتركان ايرانسل به دليل مشكلات موجود در اين راه از خير گرفتن هديه خود گذشته و عطاي آن را به لقايش بخشيدند.
20ميليون مشترك موبايل ايراني
تعداد مشتركان موبايل ايراني به تازگي از مرز 20ميليون مشترك گذشت.
به گفته داوود زارعيان، مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در‌حال‌حاضر دو اپراتور اول و دوم تلفن‌همراه و نيز پيمانكار تاليا در مجموع به 20ميليون مشترك در كل كشور خدمات ارائه مي‌دهند كه در اين ميان بيشترين مشتركان به اپراتور اول مربوط مي‌شود.
18هزار مشترك تلفن‌همراه خواستار ودايع خود شده‌اند
به گفته صابر فيضي، مديرعامل شركت مخابرات ايران از 23ميليون مشترك تلفن ثابت، 492نفر و از 15ميليون مشترك تلفن‌همراه در سراسر كشور، 18هزار مشترك خواستار دريافت وديعه‌هاي خود شده‌اند.
صابر فيضي در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني تلفن‌همراه پيرامون نامناسب بودن نحوه اطلاع‌رساني مي‌گويد: در صورت حساب‌هاي ارسالي آخرين دوره سال 85 و اولين دوره سال 86 اطلاع‌رساني صورت گرفته است.
فيضي با بيان اين مطلب كه در شرايط حاضر بحث تمديد يا تجديد مهلت زماني دريافت ودايع مطرح نيست، گفت: بايد بيشتر به نحوه چگونگي و زمان تبديل ودايع به سهام شركت مخابراتي مشخص و پرداخته شود.
اسناد مزايده اپراتور سوم تا مهر ماه نهايي مي‌شود
رييس مركز تحقيقات مخابرات از نهايي شدن اسناد مزايده اپراتور سوم تلفن‌همراه تا پايان مهر ماه سال‌جاري خبر داد.
به گفته كمال محامدپور، مركز تحقيقات مخابرات هم‌اكنون در حال بررسي مطالعاتي پروژه اپراتور سوم تلفن‌همراه است كه پس از نهايي شدن به سازمان مقررات تحويل خواهد شد.
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

ایرانسل هدیه را بالاخره فرستاد

پست توسط DJ.HAMED »

سرانجام پس حرف و حدیث‌های فراوان و اعتراضاتی درباره عدم ارسال هدایای وعده داده شده ایرانسل به مشترکان این شرکت اعلام کرد که تمامي‌سیم کارت‌های هدیه‌ای ایرانسل سه روز پس از تکمیل ثبت نام به شرکت پست تحویل داده شده است.


این شرکت البته نگفته اگر سه روز پس از ثبت‌نام، سیم کارت‌ها به پست تحویل داده شده چرا شرکت پست از واگذاری این سیم کارت‌ها به مردم خودداری کرده است.
ایرانسل در اطلاعیه‌ای که برای رسانه‌ها ارسال کرده تلویحا مشکلات عدم تحویل سیم کارت‌های هدیه را به گردن شرکت پست انداخته و نوشته شرکت پست متعهد شده با افزایش ظرفیت توزیع و تجهیز دفاتر خود روند تحویل سیم کارت به مشترکان ایرانسل را تسهیل کند. این شرکت اعلام کرده که سیم کارت‌های هدیه به نشانی مشترکان ارسال مي‌شود و نیازی به حضور در دفاتر پستی نیست. همچنین این شرکت بابت تاخیر پیش آمده نیز دو هزارتومان به اعتبار سیم کارت‌ها اضافه کرده است.
پرداختن یا نپرداختن
در حالی که مدیر روابط عمومي‌شرکت مخابرات ایران گفته بود اپراتور اول ملزم به پرداخت حق لیسانس نیست یا حق لیسانس این اپراتور باید به نحوی متفاوت از دیگر اپراتورها باشد، رییس سازمان تنظیم مقررات در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی تلفن همراه گفته همه اپراتورها ملزم به پرداخت حق لیسانس هستند. خسروی گفته میزان حق لیسانس اپراتور تلفن همراه در دست بررسی است و همزمان با ورود این اپراتور به بازار سهام و عرصه خصوصی سازی، میزان آن به مدیران ابلاغ مي‌شود.
به هر حال به نظر مي‌رسد فعلا که شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) دولتی است هر گونه پرداخت حق لیسانس به دولت صرفا از این جیب به آن جیب شدن است و مشکلی را از مشترکان حل نمي‌کند.
حاکمیت نامبرینگ
با مطرح شدن طرح خصوصی سازی و تفکیک وظایف شرکت مخابرات موضوع نامبرینگ یا تعیین شماره برای شبکه‌های مخابراتی نیز به سازمان تنظیم مقررات واگذار شده و این سازمان قصد دارد که در این زمینه هم وارد عمل شود.
لطف‌ا... صبوحی شماره‌گذاری نامبرینگ و اختصاص پیش شماره به اپراتورها در ایران را مطابق استانداردهای جهانی ذکر کرده و گفته شركت مخابرات ايران طرح جامعي براي نامبرينگ دارد كه همه‌ شماره‌ها بر اساس اين طرح اختصاص مي‌يابد، طبق اين طرح شماره 09x شبكه‌هاي ويژه‌اي است كه در اين تقسيم‌بندي شماره 091x براي تلفن‌ همراه دولتي و شماره 093x براي بخش خصوصي اختصاص يافته كه مشغول به كار هستند و شماره 092x براي شركت‌ها ذخيره شده است.
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

بدقولي‌هاي ايرانسل

پست توسط DJ.HAMED »

باز هم بدقولي‌هاي ايرانسل كه اين روزها به فكر به كارگيري روش‌هاي تبليغاتي جديدي است براي اين اپراتور مشكل‌ساز شد.

دفاتر پست مركزي اين روزها به محلي براي ازدحام جمعيت و صف‌هاي طولاني تبديل شده كه اين صف‌ها علاوه بر متقاضيان دريافت كارت‌هوشمند سوخت، متقاضيان دريافت سيم‌كارت‌هاي هديه ايرانسل را نيز شامل مي‌شود.
ايرانسل كه چندي پيش و در آستانه روز مادر با تبليغاتي گسترده وعده ارائه دو سيم‌كارت در ازاي خريد يك سيم‌كارت را به مشتركان خود داده بود، اين روزها با هجوم مشتركانش به دفاتر پستي مواجه شده است.
پيش از اين قرار بود هديه مشتركان اين اپراتور به آدرس آنها پست شود، اما ظاهرا به اين مشتركان اعلام نشده كه براي دريافت سيم‌كارت‌هاي خود به دفاتر پستي محل سكونت خود مراجعه كنند.
اما در اين ميان، مشتركاني كه به دفاتر پستي مراجعه كرده‌اند در اين باره مي‌گويند: مسوولان دفاتر پستي مناطق مي‌گويند مشتركان ايرانسل براي دريافت سيم‌كارت هديه خود بايد به دفاتر مركزي پست مراجعه كنند كه همين امر سبب شده است متقاضيان بسياري به دفاتر مركزي از جمله دفتر منطقه 13 پستي واقع در خيابان لشگر مراجعه و با ايستادن ساعت‌هاي طولاني در صف براي سيم‌كارت هديه منتظر بمانند.
اما داستان دردسرهاي مشتركان ايرانسل به اينجا ختم نمي‌شود. چرا كه اين مشتركان براي دريافت هديه بايد ابتدا نام خود را در ميان ليست‌هايي كه به طور نامنظم در دفاتر مركزي پست نصب شده است پيدا كنند.
به اين ترتيب شنيده شده كه برخي از مشتركان ايرانسل به دليل مشكلات موجود در اين راه از خير گرفتن هديه خود گذشته و عطاي آن را به لقايش بخشيدند.
20ميليون مشترك موبايل ايراني
تعداد مشتركان موبايل ايراني به تازگي از مرز 20ميليون مشترك گذشت.
به گفته داوود زارعيان، مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در‌حال‌حاضر دو اپراتور اول و دوم تلفن‌همراه و نيز پيمانكار تاليا در مجموع به 20ميليون مشترك در كل كشور خدمات ارائه مي‌دهند كه در اين ميان بيشترين مشتركان به اپراتور اول مربوط مي‌شود.
18هزار مشترك تلفن‌همراه خواستار ودايع خود شده‌اند
به گفته صابر فيضي، مديرعامل شركت مخابرات ايران از 23ميليون مشترك تلفن ثابت، 492نفر و از 15ميليون مشترك تلفن‌همراه در سراسر كشور، 18هزار مشترك خواستار دريافت وديعه‌هاي خود شده‌اند.
صابر فيضي در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني تلفن‌همراه پيرامون نامناسب بودن نحوه اطلاع‌رساني مي‌گويد: در صورت حساب‌هاي ارسالي آخرين دوره سال 85 و اولين دوره سال 86 اطلاع‌رساني صورت گرفته است.
فيضي با بيان اين مطلب كه در شرايط حاضر بحث تمديد يا تجديد مهلت زماني دريافت ودايع مطرح نيست، گفت: بايد بيشتر به نحوه چگونگي و زمان تبديل ودايع به سهام شركت مخابراتي مشخص و پرداخته شود.
اسناد مزايده اپراتور سوم تا مهر ماه نهايي مي‌شود
رييس مركز تحقيقات مخابرات از نهايي شدن اسناد مزايده اپراتور سوم تلفن‌همراه تا پايان مهر ماه سال‌جاري خبر داد.
به گفته كمال محامدپور، مركز تحقيقات مخابرات هم‌اكنون در حال بررسي مطالعاتي پروژه اپراتور سوم تلفن‌همراه است كه پس از نهايي شدن به سازمان مقررات تحويل خواهد شد.
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

سیم کارت های هدیه و شماره طلایی به نشانی کاربران ارسال می شود

پست توسط DJ.HAMED »

تصویر

موبنا - روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد : سیم کارت های هدیه و شماره طلایی این اپراتور از طریق شرکت پست به آدرس منزل کاربران ارسال می شود.
به گزارش خبرنگار "موبنا" بر اساس توافق اخیر ایرانسل و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، دیگر نیازی نیست تا مشترکان جهت دریافت سیم کارت هدیه و شماره طلایی به دفاتر پستی مراجعه کنند.
بر اساس این گزارش ارسال این سیمکارتها طبق زمان بندی به نشانی مشترکان ارسال خواهد شد.
تا چندی پیش دریافت سیم کارت هدیه و طلایی شرکت ایرانسل یکی از معضلات مهم مشترکان شرکت ایرانسل شده و گله مندی آنان را برانگیخته بود.
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

ادعای خسارت ایرانسل بابت قطع MMS موضوعیت ندارد

پست توسط DJ.HAMED »

تصویر

موبنا - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت : ادعای خسارت ایرانسل بابت قطع سرویس MMS موضوعیت ندارد و این اپراتور موظف به رعایت تمامی ضوابط پروانه فعالیت است.
"محمود خسروی " به خبرنگار موبنا گفت : اپراتور دوم تلفن همراه براساس پروانه موظف است تمام قوانین و مقررات ارائه سرویس در کشور را رعایت کند ، به همین دلیل هم نمی تواند بابت قطع سرویس MMS خود ادعای خسارت کند.
اپراتور دوم تلفن همراه که با برقراری سرویس MMS تلفن همراه در ایران توانست برای اولین بار در کشور به ارائه این سرویس بپردازد ، پس از قطع این سرویس به دستور شوای عالی انقلاب فرهنگی تا حد زیادی از جذابیت تجاری خود را در بازار تلفن همراه از دست داده است .
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ،همچنین از بررسی وضعیت کیفیت شبکه ایرانسل توسط سازمان رگولاتوری در آینده ای نزدیک خبر داد.
وی توضیح بیشتری در این خصوص نداد اما منابع مطلع دلیل بررسی کیفیت شبکه این اپراتور در رگولاتوری را افزایش نارضایتی های مشترکان از کیفیت خدمات و همچنین نحوه ارائه هدایای تبلیغاتی ایرانسل عنوان می کنند.
در همین حال منابع آگاه در بازارمی گویند : توقف ارائه سرویس MMS ایرانسل باعث شده تا تقاضای سیم کارت های این اپراتور در بازار تلفن همراه تا حد چشمگیری کاهش یابد .
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

ایرانسل به دولت و مجلس تعهد داده است

پست توسط DJ.HAMED »

تصویر

سیتنا - مدیرعامل کنسرسیوم صنعتگران فارس، درپاسخ به این سوال که آیا ایرانسل در زمینه سفارش ساخت تجهیزات خود به کنسرسیوم فارس تعهد کتبی داشته است یا خیر، گفت: تعهد کتبی ایرانسل نسبت به مجلس و دولت است و نسبت به تولید تجهیزات توسط کنسرسیوم تنها ابراز علاقه کرده بودند.

مهندس راثی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با اشاره به لزوم ساخت 51 درصد تجهیزات اصلی ایرانسل در داخل کشور طبق ماده واحده مجلس، اظهار داشت: کنسرسیوم فارس، در خصوص ساخت بخشی از تجهیزات ایرانسل اعلام آمادگی کرده بود، اما تاکنون سفارشی ارائه نشده است.
راثی، خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته، بخش نوکیای کنسرسیوم مربوطه ایرانسل، LOIهایی در خصوص ساخت بخشی از تجهیزات امضا کرده که این امر نیز تا به امروز عملیاتی نشده است.
همچنین به گفته یک مقام آگاه، 51 درصد تجهیزات اصلی ایرانسل، هنوز ساخت داخل نیست و قسمت عمده آن‌ از خارج از کشور وارد می‌شود.
تلاش‌های مکرر خبرنگار سیتنا برای کسب نظر مسوولان ایرانسل تاکنون به نتیجه نرسیده ا
ارسال پست

بازگشت به “خدمات و سرويسهاي مخابراتي”