من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!

در اين بخش ميتوانيد در مورد سرويسهاي مخابراتي و امكانات جانبي بحث و تبادل نظر كنيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 22
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۵, ۳:۴۵ ب.ظ

من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!

پست توسط luckybuilding »

من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!
حالا ممكنه دوستان بپرسن: "از كي تاحالا؟!"

من بايد در جوابشون بگم: از وقتي قبض ايرانسل اومده!!!

توضيح اينكه من قبل از اومدن قبض تاحدودي از سرويسهاي ايرانسل راضي بودم و خيلي جاها سنگ ايرانسل رو به سينه مي زدم ولي از وقتي قبض ايرانسل اومده نظرم رو به كلي پس گرفته ام و دنبال يه نفر مي گردم كه اين سيم كارتم رو بهش قالب كنم.(حتي شما دوست عزيز!!!)
علتش هم اينه كه چون ايرانسل هزينه مكالمه رو دقيقه اي حساب ميكنه، در صورتي كه مثلاً 2 دقيقه و چند ثانيه زمان مكالمه شما باشه باشه؛ بايد به جرم اينكه چند ثانيه ديرتر تماستان را قطع كرده ايد، هزينه 3 دقيقه مكالمه يعني حدوداً 3*53 تومان (با عوارض و ماليات) پياده بشين. و اين در نظر اول شايد زياد به نظر نياد ولي وقتي قبض ايرانسل به دستتون ميرسه، اون وقت متوجه ميشين كه در شرايط مشابه قبض اپراتور اول (TCI) خيلي پائين تر بوده و آنجاست كه مي فهمين :" از كي تا حالا؟!!!"
در ضمن اگه از مشكلات ديگه اي كه با ايرانسل داشتم براتون بگم ديگه بهم حق ميدين كه بگم " من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!"
1) CLIP يا به عبارتي همون نمايشگر شماره بسيار با كلاس كه در مواقع حساس كه يكي مي خواد مزاحمتون بشه با مزاحم همكاري كرده و شماره رو نشون نميده. توضيح اينكه، اگه كسي از تلفنهاي ثابت بعضي شهرها بهتون زنگ بزنه، شماره مشترك مورد نظر مخفي ميمونه و ميتونه براحتي مزاحمتون بشه و گاهي اوقات حتي وقتي از موبايلهاي TCI هم باهاتون تماس ميگيرن شماره نشون داده نميشه.
2) وقتي ميخواهيد از شهر خود خارج شويد؛ با خدمات مشتركين ايرانسل تماس بگيريد، چون ممكن است به جائي برويد كه گوشي شما خارج از دسترس آنتن ها باشه و تفاوتي با يه گوشت كوب (البته از نوع كم دوام !!!) نداشته باشه. توضيح اينكه شهر از ديدگاه شركت ايرانسل فقط مركز شهر محسوب ميشه و اگه از مركز شهر خارج شويد و مثلا محل زندگي يا كار شما در يكي از شهرك ها يا شهرهاي جديد مجاور شهرهاي بزرگي كه تحت پوشش ايرانسل هستن قرار داشته باشه، آنتن در آنجا وجود خارجي نخواهد داشت و حتي قادر به فرستادن sms هم نخواهيد بود.
3) وقتي قبض ايرانسل به دست شما رسيد و هزينه مكالمه خود را با آنچه كه گوشي شما نشان ميدهد و زمان واقعي مكالمه شماست مقايسه كنيد مغز شما بخاطر هزينه واقعي كه شما براي يك دقيقه بايد پياده شويد ( هزينه واقعي يك دقيقه مكالمه = هزينه تماسهاي شما كه در قبض نوشته شده/ زمان مكالمه انجام شده كه گوشي شما نشان ميدهد ) سوت كشيد!!، اصلاً نگران نباشيد!! فقط با خدمات مشتركين تماس بگيريد تا در مورد نداشتن هزينه جابجائي برايتان سخنراني كنند.
4) Connection Error: گاهي، وقتي كار واجبي داريد و مي خواهيد با جائي تماس بگيريد و آنتن گوشي Full است و وقتي شماره ميگيريد با پيغام زيباي Connection Error!!! مواجه ميشويد – در اين زمان، كساني هم كه با شما تماس ميگيرن با بوق اشغال مواجه ميشوند- و چاره اي نداريد مگر آنكه يا يك تلفن عمومي پيدا كنيد يا يكي دو ساعت صبر كنيد تا مشكل حل شود.(البته از حق نگذريم كه اين مشكل فقط يه بار واسه من پيش اومده. ولي زماني بود كه من كار واجب داشتم و اعصابم خورد شد!!!)
5) وقتي ميخواهيد تماس بگيريد بايد بعد از فشار دادن Call كلي منتضر بمانيد تا بوق زنگ را بشنويد و اين در حالي است كه در شرايط مشابه اين زمان براي TCI خيلي كمتر است.
6) شايعاتي كه در مورد بيشتر بودن حجم اين سيمكارتها هست با پيگيري هائي كه اينجانب انجام دادم، رد شد. چون اين سيمكارتها توانائي ذخيره 250 شماره تلفن دارن كه طبق بررسي هاي انجام شده حداقل سيمكارتهائي كه 2 سال پيش توسط TCI توزيع شده نيز همين ظرفيت رو دارن!!!
7) اگه كسي مثل من بخواد سيمكارنش رو بفروشه، خريداري وجود نداره. چون سيمكارت صفر به وفور موجوده و هركسي ميتونه از سوپرماركت سر كوچه اش در 5 دقيقه سيمكارت اش رو تحويل بگيره.

پس همينجا اعلام ميكنم : من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!
ممكنه بپرسين: چرا به "كمترين" پيشنهاد؟؟
بخاطر اينكه پيشنهاد دهنده پشيمون نشه و معامله حتماً انجام بشه!!

پيشنهادهايتان را به شماره زير از طريق پيام كوتاه بفرستين:

989352128208+

اگر در خريد شكي داريد با من تماس بگيريد تا در مورد مزاياي فوق العاده ايرانسل از جمله "MMS" و "سريس ذخيره شماره تماس گيرنده" و "پيام گير صوتي رايگان" كه وقت گل ني قراره راه بيفته واستون سخنراني كنم.
منتظر قالب كردن سيم كارتم هستم.

در پايان
با ما تماس بگيريد:

989352128208+
New Member
پست: 8
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۵, ۳:۵۱ ب.ظ

پست توسط ahshahram »

سلام من اين لينک رو ميذارم که هم شايد خود شما بدونيد ولي بهترين کار همين هست به نظر من . در ضمن از طرف من به شرکت ايرانسل بگوييد ايران کشوري نيست که مردم بتوانند از ميان انتخابهاي متفاوت دوباره انتخاب کنند .. به جاي تبليغات بيخود و بي جهت در جهت بهتر کردن سرويستان تلاش کنيد
[External Link Removed for Guests]
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 22
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۵, ۳:۴۵ ب.ظ

پست توسط luckybuilding »

سلام دوباره به همه
راستش من پشيمون شدم. ديگه سيم كارتم رو نميفروشم.
چون ديدم مردم دارن واسه اين آگهي كه من زدم، پدر ايرانسل رو در ميارن. واسه همين بهتر ديدم كه در مورد مزاياي ايرانسل هم يه سخنراني داشته باشم تا مردم ديگه اين همه سنگ TCI رو به سينه نزنن.
درسته كه من از ايرانسل اين همه ايراد گرفتم ولي TCI ايرادهاي بزرگتري داره كه اصلا براي رفعشون تلاش نمي كنه. در صورتيكه اين بنده خداهائيكه توي ايرانسل زحمت مي كشن، هر وقت ما (حتي 2 نصفه شب) بهشون زنگ ميزنيم؛ ميگن مشكل بزودي حل ميشه و متخصصين ما دارن روش كار ميكنن!!!
حالا راستش ما نفهميديم متخصصين ساعت 2 نصفه شب چجوري چشمشون ميبينه و كار ميكنن ولي خدا بهشون اجر بده. چون اين متخصصين TCI كه هميشه خواب هستن و اگه مشكلي پيش بياد، گردن همون بنده خدائي كه مشكل داره ميندازن و ميگن كه شبكه ما هيچ مشكلي نداره!!! شما برين خودتون رو درست كنين و از بقيه ايراد نگيرين.
اين كاملا بهتون ثابت ميشه اگه مشكلي با ايرانسل داشته باشين و به خدمات مشتركين زنگ بزنين. مثلا من يه مشكلي با فعال كردن Call Barring داشتم. بهشون زنگ زدم. 2ساعت وقت گذاشت و مشكل من رو با امتحان كردن كدهاي مختلف روي موبايلم بررسي كردن و بعد كه ديدن مشكل مثل اينكه اينطوري حل نميشه، مشخصاتم رو گرفتن و گفتن با من تماس ميگيرن و مشكل رو حل ميكنن. پس فرداي اون روزي كه من زنگ زده بودم ساعت 10 صبح با من تماس گرفتن و من مشكلم رو دوباره گفتن و خلاصه بعد از پيگيري هائي كه انجام دادن (درست شنيدين، اونها انجام دادن. يعني چند بار بهم زنگ زدن تا بدونن مشكل حل شده يا نه) دوباره بهم زنگ زدن و وقتي دوباره تماس گرفتن مشكل رو حل كرده بودن و گفتن شما چك كنين و ما فردا دوباره با شما تماس ميگيريم. من دوباره چك كردم و ديدم مشكل حل شده و فردا صبحش دوباره تماس گرفتن تا مطمئن شن مشكل حل شده.

حالا اگه سرتون از اين همه تماس گرفتن گيج ميره، يه كم صبر كنين بعد ادامه شو بخونين!!!
بله اين طوريه!! حالا بازم بگين TCI!!!
البته فقط مشكل من با اين CLIP هست كه دو ماه هست هر وقت زنگه ميزنم، ميگن بزودي حل ميشه و متخصصين ما روش دارن كار ميكنن. حالا من موندم اين متخصصين چرا اين همه روش كار ميكنن و به نتيجه نمي رسن!!!
مشكلات ديگه اي هم كه قبلاً گفتم واقعاً در مقابل مشكلات TCI خيلي قابل تحملتره. چون حداقل ميدونم بزودي حل ميشه و مثل TCI نيست كه شبكه اش اصلا مشكل نداشته باشه و فقط اشكال از مشتركين باشه.
اما، اين شركت ايرانسل اگه يه كم بجاي اين همه پول دادن به ضرغامي و ديگران واسه تبليغات، اين پول رو براي گسترش پوشش شبكه و حل مشكلاتش ميذاشت من اينقدر ناراحت نميشدم كه نوشته قبلي رو بنويسم. مطمئناً اگه مردم از سرويسهاشون راضي باشن، خودشون براش تبليغ ميكنن و نمي خواد اين همه پول به ضرغامي اينا!!! بدن. تلفن همراه -حداقل تو ايران – چيزي نيست كه تبليغات بخواد. مردم خودشون وقتي بيكارن، در مورد آنتن دادن و ندادن و اينكه چطور فلان شركت چه سرويسهائي ميده، با هم صحبت ميكنن.
مثلاً همه ميدونن كه TCI با اين همه دبدبه و كبكبه بازهم در شهرها مشكل آنتن دهي داره. چه برسه به خرج از شهر. درحاليكه ايرانسل در داخل شهرهائي كه گفته آنتن ميده، مشكل آنتن دهي و قطع و وصل صدا نداره و من وقتي با كسي صحبت ميكنم، طرف فكر ميكنه از تلفن ثابت دارم صحبت ميكنم.
فقط اگه اين مشكلاتي كه در پست قبل گفتم رو حل كنه، ديگه TCI هرگز نمي تونه بهش برسه. چون ايرانسل داره سرويسهائي رو ارائه ميده كه TCI ممكنه وقت گل ني، اون هم با گرفتن هزينه هاي زياد از مشتركينش ارائه بده. همين كه ايرانسل براي اكثر سرويسهاش آبونمان ماهانه نميگيره، خودش نشون ميده كه بزودي ديگه هيچ كس از TCI پشتيباني نخواهد كرد.

خوب فكر كنم عدالت رعايت شد و به اندازه كافي از ايرانسل هم تعريف كردم. :L:L

اين رو هم بگم كه قراره بزودي محاسبه هزينه تماسهاي ايرانسل ثانيه اي بشه.
:smile:
ارسال پست

بازگشت به “خدمات و سرويسهاي مخابراتي”