تاليا را با خود به مشهد ببريد، آن جا هم جواب مي‌دهد

در اين بخش ميتوانيد در مورد سرويسهاي مخابراتي و امكانات جانبي بحث و تبادل نظر كنيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Administrator
Administrator
نمایه کاربر
پست: 15889
تاریخ عضویت: جمعه ۷ بهمن ۱۳۸۴, ۷:۵۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 72662 بار
سپاس‌های دریافتی: 31671 بار
تماس:

تاليا را با خود به مشهد ببريد، آن جا هم جواب مي‌دهد

پست توسط Mahdi1944 »

بانک ملی ایران با هدف رفع مشکلات احتمالی خودپردازهای این بانک در تعطیلات نوروز، ستاد ویژه پاسخگویی به مشتریان راه اندازی کرد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از روابط عمومی بانک ملی، ین واحد در روزهای 29 اسفند ماه تا 4 فروردین و 9 تا 13 فروردین از ساعت 9 تا 14 اماده پاسخگویی و رفع مشکلات مراجعه کنندگان است.
بر این اساس دارندگان ملی کارت ها می توانند در صورت بروز اشکال در کارکرد خودپردازها و کارت های صادره این بانک برای رفع اشکال با شماره تلفن های 80 و60993079 (021) ، 66733880(021) و 33955059(021) تماس گرفته و با اعلام شماره کارت خود و زمان انجام تراکنش درخواست رفع اشکال احتمالی را اعلام کنند.
زندگي صحنه يکتاي هنرمندي ماست هرکسي نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پيوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد


[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | مجله الکترونيکي سنترال کلابز

[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]

لطفا سوالات فني را فقط در خود انجمن مطرح بفرماييد، به اين سوالات در PM پاسخ داده نخواهد شد
ارسال پست

بازگشت به “خدمات و سرويسهاي مخابراتي”