به گزارش روزشنبه خبرنگار پايگاه اطلاع رسانی تلفن همراه و بر اساس آمار ونمودارهای منتشرشده از سوی روابط عمومی شرکت مخابرات ايران، بيشترين امارتماس های حاصل شده به ترتيب مربوط به راهنمای خدمات تلفن همراه ومسائل مربوط به قبوض آبونمان تلفن همراه بوده وکمترين شاخص های مطرح شده درتماس ها،شامل مسائل ومشکلات مربوط به پست وپست بانک بوده است.
تماس های حاصل شده درخصوص تلفن همراه، شاخص هايی نظيرراهنمای خدمات،راهنمای متقاضيان،مسائل مربوط به قبوض ابونمان،اختلالات مربوط به امورنگهداری وغيره را شامل شده است.
همچنین،از ديگر شاخص های مطرح شده در تماس ها با 09990 مشکلات مربوط به تلفن ثابت،سيم کارت های اعتباری و مسائل مربوط به پست و پست بانک بوده است.
