60 درصد ثبت نام سیم کارت کشور در استان فارس صورت گرفت

در اين بخش ميتوانيد در مورد سرويسهاي مخابراتي و امكانات جانبي بحث و تبادل نظر كنيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

60 درصد ثبت نام سیم کارت کشور در استان فارس صورت گرفت

پست توسط DJ.HAMED »

تصویر

موبایل نیوز-مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس گفت : 60 درصد ثبت نام از متقاضیان سیم کارت همراه اول کشور طی هفته گذشته در این استان صورت گرفته است.
مهندس "چنگیز امیری"، روز شنبه در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی تلفن همراه ایران، اظهار داشت: در شش روز ابتدایی آغاز ثبت نام شرکت ارتباطات سیار بیش از 20 هزار متقاضی نام نویسی کردند که از این شمار 80 درصد متقاضی سیم کارت اعتباری و 20 درصد متقاضی سیم کارت دائمی همراه اول بوده اند.
وی تصریح کرد که استقبال از ثبت نام در استان فارس بسیار گسترده و ظرفیت شبکه نیز برای پذیرش کاربران بسیار بالا است و این ظرفیت شبکه تفاوت چشمگیری با تقاضای موجود در استان دارد.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس با بیان این مطلب که هیچ محدودیتی در زمان و مکان ثبت نام در این دوره وجود ندارد ،گفت: در شرایط قعلی تنها مصرف کنندگان واقعی متقاضی دریافت سیم کارت هستند و افراد برای فروش و کسب سود اقدام به ثبت نام نمی کنند.
امیری روند کار ثبت نام را در فارس بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: هم اکنون 110 دفتر خدمات ارتباطی ، دفاتر ICT و امور مشترکان در سراسر استان بدون هیچ گونه مشکلی کار ثبت نام را برعهده دارند.
وی در پاسخ به این که آیا سریال نامبرهای ( شماره ها) ثبت نام استان فارس با سیستان و بلوچستان جابجا شده بود ، گفت : از این مساله اطلاعی ندارم ولی سریال نامبر مساله چندان مهمی نیست که در روال ثبت نام تاثیر گذار باشد.
این درحالی است که"محمود قلی پور شهرکی" مدیر عامل مخابرات سیستان و بلوچستان در پی اختلال در روند ثبت نام متقاضیان سیم کارت همراه اول روز پنجشنبه به خبرنگار ما گفت که نام نویسی متقاضیان سیم کارت دائمی همراه اول در روزهای نخست در شهرهای مختلف استان به دلیل جابجایی سریال نامبرهای (شماره ها ) استان سیستان و بلوچستان با استان فارس دچار اختلال شده بوده است
ارسال پست

بازگشت به “خدمات و سرويسهاي مخابراتي”