مسلمان شدن نامزد بازیکن تیم فوتبال آلمان

در اين بخش مي‌توانيد در مورد کليه‌ي مباحث مرتبط با تاريخ جهان به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: abdolmahdi, رونین, شوراي نظارت

ارسال پست
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 7545
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۷, ۴:۲۰ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 9280 بار
سپاس‌های دریافتی: 22106 بار

مسلمان شدن نامزد بازیکن تیم فوتبال آلمان

پست توسط sinaset »

مسلمان شدن نامزد بازیکن تیم فوتبال آلمان
پیش از این که گرویدنش به دین اسلامی را اعلام کند، من فهمیده بودم که به این دین نزدیک شده زیرا مدتی بود که دیگر گوشت خوک نمی‌خورد و به خواندن قرآن اهمیت می ورزید.


 تصویر 
به گزارش شیعه آنلاین، روزنامه پرفروش «بیلد» چاپ آلمان روز پنج شنبه گذشته با انتشار خبری بر روی پایگاه اینترنتی خود، از مسلمان شدن خانم «ماریا کنر» 28 ساله، نامزد «مسعود آوزیل» بازیکن ترک تبار تیم فوتبال آلمان خبر داد.

این روزنامه آلمانی در ادامه نوشت: خانم «ماریا کنر» که هفت سال از نامزدش بزرگ تر است، از تابستان سال گذشته به نامزدی وی در آمده است. او خبر مسلمان شدنش را پیش از سفر همسرش به آفریقای جنوبی برای شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال 2010، اعلام کرد.

گفتنی است «ماریا کنر» که در گذشته از مسیحیان پروتستانت بوده خواهر «سارا کنر» خواننده نسبتا سرشناس آلمانی نیز است. «ماریا» طی مراسمی خاصی گرویدنش به دین مبین اسلام را اعلام کرد و نام خود را از «ماریا» به «ملک» تغییر داد.

مادر «ماریا کنر» در مورد مسلمان شدن دخترش می‌گوید: پیش از این که گرویدنش به دین اسلامی را اعلام کند، من فهمیده بودم که به این دین نزدیک شده زیرا مدتی بود که دیگر گوشت خوک نمی‌خورد و به خواندن قرآن اهمیت می ورزید.

ناگفته نماند خانواده «ماریا کنر» پس از اعلام شدن خبر مسلمان شدن وی، بحث و جدل زیادی با او داشتند، اما در نهایت به تصمیم دخترانشان قانع شده و مخالفتی با اعلام این خبر نکردند. حتی «سارا» که خواننده است می‌گوید: با خواهرم خیلی حرف زدم، اما در نهایت وقتی دیدم که در تصمیم خود مصمم شده، به رأی و نظرش احترام می‌گذارم.

شایان ذکر است «مسعود آوزیل» روز چهارشنبه گذشته با زدن یک گل زیبا به تیم غنا که تک گل بازی بود، موجب صعود تیم ملی فوتبال آلمان به مرحله دوم شد.
منبع:شیعه انلاین
"قرآن"(کلام خدا) ...راه سعادت و خوشبختی.
با عرض پوزش،دیگر در انجمن حضور ندارم،که به پیام ها پاسخ بدم.
ارسال پست

بازگشت به “تاريخ جهان”