معرفی سامانه Dina Help Desk

در اين بخش مي‌توانيد در مورد تمامي مسائل و موضوعات مرتبط با طراحي صفحات اينترنتي به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: Mahdi Mahdavi, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 19
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸, ۴:۱۱ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

معرفی سامانه Dina Help Desk

پست توسط tabeshestilla »

معرفی سامانه Dina Help Desk نرم افزار Help Desk دنیا با توجه به الگوی ساختاری ITIL امکانات و ماژول های کاربردی خود می تواند به خوبی مشکلات موجود در شبکه را شناسایی و پشتیبانی کارمندان ، پرسنل و حتی نمایندگی ها و شعبات مختلف را آسانتر کند . این نرم افزار با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بر می دارد.


[font]Help Desk دینا انتخاب هوشمندانه مدیران ارشد و مهندسین جامعه فناوری اطلاعات  

  وجود سطح کلانی از دستگاه ها ، کامپیوترها ، تجهیزات شبکه به همراه نیازمندی سازمان به مدیریت چرخه حیات آنها در سیستمی مدون و یکپارچه حقایقی از این دنیای جدید است که همیشه همراه کارشناسان و مدیران ارشد بود است که با ارائه یک سیستم یکپارچه Help Desk دینا می‌توانید بر بستر وب و موبایل آمار جامعی از موجودیت های یادشده را به همراه رضایت کاربران و مالکین آنها همیشه همراه داشته باشید.

 ویژگی های منطبق با چارت سازمانیسامانه Dina Help Desk به منظور دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و وفرایند های وابسته به تمامی موارد مذکور در حوزه فناوری اطلاعات طراحی و پیاده سازی شده است از این رو یکی از قابلیتهای کاربردی سامانه اجرا و پیاده سازی آن روی بستر چارت سازمانی و تنظیم گزارشات و عملیات سیستم منطبق بر حوزه اختیارات کاربران در سطوح و طبقه بندی های مختلف نظیر منطقه ، شعبه ، نمایندگی و... می باشد که با توجه به این قابلیت با خیالی آسوده از انحصار اطلاعات سازمانی خود در طبقات متنوع سازمانی میتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید . تصویر 

 فرآیند همکاری ماارائه ی دمو و جلسات پرزنت به صورت حضوری و آنلاین ، پشتیبانی و مشاوره قبل از خرید

 


  
تصویر
بهره مندی از سیستم واکشی چارت سازمانی منطبق بر ساختار اکتیودایرکتوری.

تصویر
بهره مندی از سیستم مدیریت و مونیتور مغایرت های سخت افزاری کامپیوتر ها.




 
تصویر
ثبت و مدیریت کاربران و مالکین سیستم تجهیزات.

تصویر
بهره مندی از فرم ساز هوشمند.


 
تصویر
بهره مندی از سیستم مدیریت فعالیت شرکت های پیمان کار و کاربران پیمانی.


 
تصویر
بهره مندی از گزارش قطعات کامپیوتر ها نظیر RAM,VGA,CPU,H.D.D,Main Board.


 تصویراستانداردسازی فرایندهایک مجموعه موفق همواره وام دار استفاده از تجربه ، تخصص و تکنیک هایی است که منطبق بر مطالعه و دانش به روز باشد. نرم افزار Help Deskدینا با توجه به الگوی ساختاری ITILامکانات و ماژول های کاربردی خود را با افتخار در این زمینه در اختیار متخصصان و فرهیختگان کشور قرار داده است تا بتوانند گام های موثری در راستای نیازمندی های خود بردارند.

ویژگی های کلیدی سامانه Help Desk دینا سهولت در دسترسی و حل مشکلات در سریع ترین زمان ممکن همواره دغدغه مدیران موفق بوده است. نرم افزار Help Deskدینا تلاش نموده است تا با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، در این راستا قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بردارد. 
تصویر
سرعت در پردازش و تولید گزارشات...
تصویر
کانورت و ایمپورت داده ها با چند کلیک ساده...
تصویر
رعایت و به کار گیری راهکارهای ITIL...
تصویر
ارتباط با سامانه های میزبان از طریق وب سرویس...

 سازگار با تمامی مرورگرهای رایج و پلتفرم های سخت افزاریسامانه جامع Help Deskدینا با داشتن ظاهری جذاب و کاربر پسند همراه همیشگی شما در ارسال و بازبینی درخواست هایتان خواهد بود . با استفاده از این ابزار به راحتی در هر مکان و زمان قادر خواهیدبود درخواست های خود را ارسال ، بررسی و حتی ارجاع دهید که با توجه به سرعت عملکرد شما در رسیدگی به درخواست ها بسیار موثر خواهد بود.


تصویر
سامانه Dina Help Desk که با نام [External Link Removed for Guests] نیز شناخته می شود یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های نرم افزاری برای دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و فرآیندهای وابسته در شبکه های سازمانی و اداری است. استفاده ارگان ها و سازمان ها از این [External Link Removed for Guests] باعث می شود که فرایندهای پشتیبانی و مدیریتی شبکه های رایانه ای آسان تر و بهتر از قبل انجام شود .
ارسال پست

بازگشت به “طراحي صفحات اينترنتي”