با سلام واحترام.
من یه چند وقتی هست سمندlxدوگانه کارخانه مدل ۸۶ خریدم
ماشین خوب و پرشتابی هست ولی تنها ایرادی که داره تو سوخت گاز کشش ماشین خیلی کمه ، ماشین خیلی زور میکشه و بعد از روشن شدن حداقل یک ربع بعد از کارکردن میره تو گاز . اگه زودتر بزنیم ماشین خاموش میشه.
هر جا هم بردم تست زدن میگن ایرادی نداره ،واسه معاینه فنی هم که بردم اونجا هم ایراد رو گفتم اونا هم پیشنهاد دادن که یک تینر فوری ۲۰۰۰ بریزم داخل باک تا مشکل برطرف بشه
اگه راهنمایی کنین ممنون میشم
شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت
- پست: 4434
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
- محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
- سپاسهای ارسالی: 4671 بار
- سپاسهای دریافتی: 8714 بار
Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
Solhaddin نوشته شده: ↑چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۱:۵۵ ق.ظ با سلام واحترام.
من یه چند وقتی هست سمندlxدوگانه کارخانه مدل ۸۶ خریدم
ماشین خوب و پرشتابی هست ولی تنها ایرادی که داره تو سوخت گاز کشش ماشین خیلی کمه ، ماشین خیلی زور میکشه و بعد از روشن شدن حداقل یک ربع بعد از کارکردن میره تو گاز . اگه زودتر بزنیم ماشین خاموش میشه.
هر جا هم بردم تست زدن میگن ایرادی نداره ،واسه معاینه فنی هم که بردم اونجا هم ایراد رو گفتم اونا هم پیشنهاد دادن که یک تینر فوری ۲۰۰۰ بریزم داخل باک تا مشکل برطرف بشه
اگه راهنمایی کنین ممنون میشم
سلام
آیا راهی هست که بشه فشار گاز تزریقی در مانیفولدِ هوا رو افزایش بدین ؟
اگه بله ، با رعایت نکات ایمنی تست کنید ببینید بهتر میشه ؟
چون ممکنه علتش اینه که گاز کم پاشیده میشه توی مانیفولدِ هوا
صرفهجویی هایمیلیونیدر هزینههای خودرو
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
- پست: 721
- تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
- محل اقامت: تبریز
- سپاسهای ارسالی: 1770 بار
- سپاسهای دریافتی: 843 بار
Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
سلامSolhaddin نوشته شده: ↑چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۱:۵۵ ق.ظ با سلام واحترام.
من یه چند وقتی هست سمندlxدوگانه کارخانه مدل ۸۶ خریدم
ماشین خوب و پرشتابی هست ولی تنها ایرادی که داره تو سوخت گاز کشش ماشین خیلی کمه ، ماشین خیلی زور میکشه و بعد از روشن شدن حداقل یک ربع بعد از کارکردن میره تو گاز . اگه زودتر بزنیم ماشین خاموش میشه.
هر جا هم بردم تست زدن میگن ایرادی نداره ،واسه معاینه فنی هم که بردم اونجا هم ایراد رو گفتم اونا هم پیشنهاد دادن که یک تینر فوری ۲۰۰۰ بریزم داخل باک تا مشکل برطرف بشه
اگه راهنمایی کنین ممنون میشم
اولا دیگه سراغ اون که گفت تینر بریز نرو
شما مشکل افت توان رو حالت گاز دارید که ربطی به باک بنزین و مسیر اون نداره،چون میگی دیر میره روی گاز گرمکن تقسیم کننده گاز باید باز بشه احتمالا جرو رسوب داره،دوما رگولاتور گاز و مجرای آب اون سرویس بشه
سوما ایسیوی سی ان جی رو دیاگ بزن اگه خطا داره رفع کنند
چهارما شیم بندی سر سیلندر رو چک کنید چون دو گانه هست و معمولا رو گاز استفاده شده زود تر از موعد نیاز به شیم گیری داره
پنجما تمام متعلقات مربوط به سیستم جرقه زنی چک بشه
مخصوصا اگر دل زدن و عطسه داشته باشه
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز یک وانت آریسان دارم که وقتی دما بالا میرود شتاب در بنزین کم میشود انگار نفس تنگی دارد و در گاز چنین مشکلی ندارد دلیلش چی است تست هم چیزی نیاورد با تشکر از شما
Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
با سلام و درود
من ماشین پژو پارس tu5 مدل 94 دارم بخاطر روغن سوزی تعمیر اساسی کردم بعد تعمیر ماشین جون نداره راه بره چه سربالایی چه تو کف
تعمیر کار گفت شاید سیستم برقی مشکل داره بردم تست موتور تستش کردن گفتن مشکلی نداره ۱۰ تا تست موتور رفتم بازم جواب نگرفتم همه چیزش سالمه کل سنسور ها صفحه دیسک هم تعویض کردم
تایمش درسته خلاصه هر چیزی به ذهنتون بیاد درسته بعدش یه مکانیک دیگه گفت شاید مشکل از پیستون ها باشه بعدش یبارم موتور باز کردیم پیستون عوض کردیم بازم درست نشد مصرف سوختش بالا هست بعضی وقتا شتابش یکم فرق میکنه بعضی وقتا هم همون شکلی تو سربالایی از ۸۰ تا اضافه نمیره تو کف هم ۱۲۰ به زور ممنون میشم راهنمایی کنن اساتید محترم
من ماشین پژو پارس tu5 مدل 94 دارم بخاطر روغن سوزی تعمیر اساسی کردم بعد تعمیر ماشین جون نداره راه بره چه سربالایی چه تو کف
تعمیر کار گفت شاید سیستم برقی مشکل داره بردم تست موتور تستش کردن گفتن مشکلی نداره ۱۰ تا تست موتور رفتم بازم جواب نگرفتم همه چیزش سالمه کل سنسور ها صفحه دیسک هم تعویض کردم
تایمش درسته خلاصه هر چیزی به ذهنتون بیاد درسته بعدش یه مکانیک دیگه گفت شاید مشکل از پیستون ها باشه بعدش یبارم موتور باز کردیم پیستون عوض کردیم بازم درست نشد مصرف سوختش بالا هست بعضی وقتا شتابش یکم فرق میکنه بعضی وقتا هم همون شکلی تو سربالایی از ۸۰ تا اضافه نمیره تو کف هم ۱۲۰ به زور ممنون میشم راهنمایی کنن اساتید محترم
- پست: 4434
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
- محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
- سپاسهای ارسالی: 4671 بار
- سپاسهای دریافتی: 8714 بار
Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
Rasoul136 نوشته شده: ↑پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱, ۲:۲۵ ق.ظ با سلام و درود
من ماشین پژو پارس tu5 مدل 94 دارم بخاطر روغن سوزی تعمیر اساسی کردم بعد تعمیر ماشین جون نداره راه بره چه سربالایی چه تو کف
تعمیر کار گفت شاید سیستم برقی مشکل داره بردم تست موتور تستش کردن گفتن مشکلی نداره ۱۰ تا تست موتور رفتم بازم جواب نگرفتم همه چیزش سالمه کل سنسور ها صفحه دیسک هم تعویض کردم
تایمش درسته خلاصه هر چیزی به ذهنتون بیاد درسته بعدش یه مکانیک دیگه گفت شاید مشکل از پیستون ها باشه بعدش یبارم موتور باز کردیم پیستون عوض کردیم بازم درست نشد مصرف سوختش بالا هست بعضی وقتا شتابش یکم فرق میکنه بعضی وقتا هم همون شکلی تو سربالایی از ۸۰ تا اضافه نمیره تو کف هم ۱۲۰ به زور ممنون میشم راهنمایی کنن اساتید محترم
سلام
اصولیش کمپرس گرفتن از تک تک سیلندرها هست با فشارسنج مخصوص که به جای شمع وصل میشه و همهی وایرشمع ها برداشته میشه و پدال گاز تا آخر فشار داده میشه و استارت زده میشه و مقدار فشار خوانده میشه .
وایر شمع سیلندر ۱ رو بکشید و بردارید . فیش برق انژکتور همون سیلندر رو هم بکشید . حالا اون سیلندر نه برق داره نه سوخت .
حالا رانندگی کنید و به خاطر بسپارید که شتاب و سرعت ماشین چقدر هست .
بعدش همه چیز رو به حالت اول برگردونید و همین تست رو برای سیلندرهای ۲ و ۳ و ۴ هم تک تک انجام بدین .
اون سیلندری که برداشتن وایرشمعش و فیش برق انژکتورش باعث بیشترین کاهشِ قدرت موتور میشه پس همون سیلندر از همه قویتر و سالم تر هست . و برعکس .
اگر سیلندر ضعیف رو پیدا کردین بعدش باید همون سیلندر عیب یابی بشه .
ممکنه از شل بودن شمع باشه یا نیم سوز بودن وایرشمع (با اهم متر بایستی اهمش رو اندازه بگیرین . اگر چند هزار اهم با بقیه وایرها تفاوت داره پس نیم سوز هست )
ممکنه از واشر سرسیلندر باشه که در این صورت هم علامتهایی داره مثل قاطی شدن آب و روغن ، کمپرس در منبع انبساط (قمقمه آب رادیاتور ) .
اگر سوپاپهای موتور از نوع فیلردار هست پس ممکنه سوپاپهای همون سیلندر فیلرگیری لازم داشته باشه . فیلرگیری هم باید اصولی و طبق دستور سازنده انجام بشه و دیمی و تجربهای و اینها .
رنگ شمعها میتونه در این مورد کمک بزرگی باشه چون شمعی که سیلندرش روغن سوزی داره ، زنگ الکترودش سیاه براق یا قهوهای تیره براق هست .
در تعمیر موتورِ اول هیچوقت پیستونها عوض نمیشه بلکه فقط رینگها عوض میشه چون سیلندرها فقط کمی گشاد شده و نیازی به تعویض پیستونها و تراشکاری نیست و فقط رینگهای یک درجه بزرگتر نصب میشه و معمولاً از زیر (از اتاقک میل لنگ ) انجام میشه و سرسیلندر اصلاً باز نمیشه .
در تعمیر موتورِ دوم ، پیستونها هم عوض میشه و پیستونهای یک درجه بزرگتر نصب میشه .
صرفهجویی هایمیلیونیدر هزینههای خودرو
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
- پست: 721
- تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
- محل اقامت: تبریز
- سپاسهای ارسالی: 1770 بار
- سپاسهای دریافتی: 843 بار
Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
سلام بعد از مدت ها
چند سالی هست که مشکل زانو درد دارم و متاسفانه نمیتونم
ماشین دنده اتوماتیک برونم یعنی مجبورم
تو این چند سال انواع صفحه کلاج ها و اهدم و نرم کننده نصب کردم و نتیجه خاصی نگرفتم، بعلت انژکتوری نبودن ماشین نمیتونم سیستم کلاج برقی نصب بکنم، آخرین فکری که بذهنم رسیده استفاده از بوستر ترمز برای نرم کردن پدال کلاج هست
از نظر تئوری آیا امکان پذیر هست ؟!
اگر سوالم در تاپیک تامناسب عنوان شد عذر میخوام
چند سالی هست که مشکل زانو درد دارم و متاسفانه نمیتونم
ماشین دنده اتوماتیک برونم یعنی مجبورم
تو این چند سال انواع صفحه کلاج ها و اهدم و نرم کننده نصب کردم و نتیجه خاصی نگرفتم، بعلت انژکتوری نبودن ماشین نمیتونم سیستم کلاج برقی نصب بکنم، آخرین فکری که بذهنم رسیده استفاده از بوستر ترمز برای نرم کردن پدال کلاج هست
از نظر تئوری آیا امکان پذیر هست ؟!
اگر سوالم در تاپیک تامناسب عنوان شد عذر میخوام
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
- پست: 4434
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
- محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
- سپاسهای ارسالی: 4671 بار
- سپاسهای دریافتی: 8714 بار
Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
سلام و صد سلام به شما دوست عزیز و بزرگوارho3ein2000 نوشته شده: ↑یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲, ۸:۴۸ ق.ظ سلام بعد از مدت ها
چند سالی هست که مشکل زانو درد دارم و متاسفانه نمیتونم ماشین دنده اتوماتیک برونم یعنی مجبورم .
تو این چند سال انواع صفحه کلاج ها و اهرم و نرم کننده نصب کردم و نتیجه خاصی نگرفتم، به علت انژکتوری نبودن ماشین نمیتونم سیستم کلاج برقی نصب بکنم
آخرین فکری که به ذهنم رسیده استفاده از بوستر ترمز برای نرم کردن پدال کلاج هست
از نظر تئوری آیا امکان پذیر هست ؟!
اگر سوالم در تاپیک نامناسب عنوان شد عذر میخوام
بسیار خوشحال شدم از حضورِ درباره ی شما در این سایت
خدا بد نده . بله . کلاچ به مفصل زانو صدمه میزنه به مرور زمان . خصوصاً اگر بیش از حد هم سفت باشه .
در مورد استفاده از بوستر ترمز (تقویت کننده ی ترمز) برای کلاچ خودرو دنده معمولی ، بله ، فکر خوبی هست و قطعاً عملی هم هست ولی خب تغییرات لازم داره یعنی ظاهراً لازم هست که کلاچِ سیمی تبدیل به کلاچ پمپی (هیدرولیکی) بشه .
در این تاپیک عدهای نظرشان رو نوشتهاند:
[External Link Removed for Guests]
در سایتهای خارجی هم مطرح شده که هنوز فرصت خواندن پیدا نکردم
در ابن سایت در مورد تبادل نظر شده ولی هیچ راه عملی ذکر نشده که کسی عملاً انجام داده باشه
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
البته برای کلاچ سیمی هم یقیناً راه حلی هست
اگر چیزی پیدا کردم همینجا اطلاع میدم إن شاءَ اللّٰه
حق یارتان و نگهدارتان
صرفهجویی هایمیلیونیدر هزینههای خودرو
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
صرفهجویی های میلیونی در هزینههای زندگی
برنامههای کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده
توصیههای مهم امنیتی
توصیههای بسیار مهم بهداشتی
تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج
سوالات سیستم آبرسانی ساختمان
دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.
باور نمیکنی؟همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
- پست: 721
- تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
- محل اقامت: تبریز
- سپاسهای ارسالی: 1770 بار
- سپاسهای دریافتی: 843 بار
Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
MOHAMMAD_ASEMOONI نوشته شده: ↑چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲, ۳:۱۱ ب.ظسلام و صد سلام به شما دوست عزیز و بزرگوارho3ein2000 نوشته شده: ↑یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲, ۸:۴۸ ق.ظ سلام بعد از مدت ها
چند سالی هست که مشکل زانو درد دارم و متاسفانه نمیتونم ماشین دنده اتوماتیک برونم یعنی مجبورم .
تو این چند سال انواع صفحه کلاج ها و اهرم و نرم کننده نصب کردم و نتیجه خاصی نگرفتم، به علت انژکتوری نبودن ماشین نمیتونم سیستم کلاج برقی نصب بکنم
آخرین فکری که به ذهنم رسیده استفاده از بوستر ترمز برای نرم کردن پدال کلاج هست
از نظر تئوری آیا امکان پذیر هست ؟!
اگر سوالم در تاپیک نامناسب عنوان شد عذر میخوام
بسیار خوشحال شدم از حضورِ درباره ی شما در این سایت
خدا بد نده . بله . کلاچ به مفصل زانو صدمه میزنه به مرور زمان . خصوصاً اگر بیش از حد هم سفت باشه .
در مورد استفاده از بوستر ترمز (تقویت کننده ی ترمز) برای کلاچ خودرو دنده معمولی ، بله ، فکر خوبی هست و قطعاً عملی هم هست ولی خب تغییرات لازم داره یعنی ظاهراً لازم هست که کلاچِ سیمی تبدیل به کلاچ پمپی (هیدرولیکی) بشه .
در این تاپیک عدهای نظرشان رو نوشتهاند:
[External Link Removed for Guests]
در سایتهای خارجی هم مطرح شده که هنوز فرصت خواندن پیدا نکردم
در ابن سایت در مورد تبادل نظر شده ولی هیچ راه عملی ذکر نشده که کسی عملاً انجام داده باشه
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
البته برای کلاچ سیمی هم یقیناً راه حلی هست
اگر چیزی پیدا کردم همینجا اطلاع میدم إن شاءَ اللّٰه
حق یارتان و نگهدارتان
سلام آقا محمد جان
خدواند شما رو حفظ بکنه
بنده هم از دیدار و نظر و نظرات برادرانه و دلسوزانه شما
خوشحال شدم، متاسفانه این سال ها بعلت فعالیت در سوشیال مدیا
وبسایت ها تخصصی فراموش شدند و یکی از بهترین سایت های مورد علاقم برای همیشه از دسترس خارج شد
تیونینگ تاک!
خیلی ممنون از شما
اگر تونستم نتیجه بگیرم حتما با شما و سایر دوستان به اشتراک خواهم گذاشت
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
- پست: 721
- تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
- محل اقامت: تبریز
- سپاسهای ارسالی: 1770 بار
- سپاسهای دریافتی: 843 بار
Re: شتاب و قدرت و گاز خور ماشین کم است
سلام و عرض ادب
فعلا تا اینجا به این نتیجه رسیدم که
از این مدل بوستر استفاده بکنم
[External Link Removed for Guests]
فعلا تا اینجا به این نتیجه رسیدم که
از این مدل بوستر استفاده بکنم
[External Link Removed for Guests]
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه