بسياري از مردم، اطلاعات ضروري و مورد نيازشان را در نقطهاي از خانه قرار ميدهند كه در معرض ديد باشد و همه اعضاي خانواده هم بتوانند از آن استفاده كنند. در اين ميان، يخچال و يك آهنرباي نصب شده روي آن، وسايلي هستند كه بيش از بقيه طرفدار دارند. كارتهاي يك رستوران فست فود، پزشك خانواده يا سوپرماركت محله، ميتوانند اين اطلاعات ضروري را به اعضاي يك خانه يادآور شوند.
اين در واقع يك ترفند بازاريابي است كه ميتواند در قالب خودكار، جاقلمي و تقويمهايي كه نام شركتها و شماره تلفنهايشان را روي خود دارند هم ظاهر گردد. نكته اينست كه نام و نشان و اطلاعات ضروري آن كسب و كار، در خانهها و پيش چشمان مشتريان بالقوه و كنوني و در دسترس آنها قرار داشته باشد. به علاوه اين ابزارها و وسايل- خودكار، تقويم، فنجان، سررسيدنامه و... بايد به گونهاي باشند كه شخص زماني كه به شما نياز پيدا كرد، بتواند از آنها استفاده كند. به طور مثال اگر كسب و كارتان نان شيريني عرضه ميكند، يك فنجان قهوه كه نام شما رويش نوشته شده باشد، مفيد و موثر بوده ارتباطي خوب و منطقي بين هديه شما و كسب و كارتان برقرار خواهد نمود. اين روش يكي از روشهاي خوب بازاريابي است.
روش دوم استفاده از ايميل است. بيل گيتس، فرمانرواي مايكروسافت، شخصي است كه ميتواند جريانها و روندهاي آينده بازار را پيشبيني كند. پيشبيني او درباره اين كه روزي صاحبان مشاغل و كارشناسان امور گوناگون، كسب و كارشان را از طريق اينترنت راهبري خواهند نمود، به حقيقت پيوسته است. شما هم سعي كنيد، ايميلهايي براي تبليغات و بازاريابي كسب و كارتان تدوين نموده، امكان ارائه مشاوره به مشتريان را فراهم كنيد. زماني كه از ايميلها بهره ميگيريد، در مدت زمان لازم براي آشنايي با مشتريان صرفهجويي كردهايد. به علاوه ميتوانيد در يك زمان با تعداد كثيري از مخاطبان كه نيازهاي مشتركي دارند، تعامل كنيد. ذكر ويژگيهايي كه تخصص شما را نشان داده به مخاطب اطمينان دهد كه با كارشناسي توانا روبهروست، پاسخگو خواهد بود. سعي كنيد از طريق اين پيامهاي الكترونيكي براي حل مشكلات خريداران و روشن ساختن ابهامات مشتريان بالقوه، مشاوره دهيد.
نكته سوم اينست كه مشتري به شركت خدماتي يا فروشندهاي اطمينان ميكند كه دريابد او به كارش علاقه دارد و كارمندان اين شركت با همه توانشان در جهت خدمت به مشتري و حل مشكلش، تلاش مينمايند. بله شما و كارمندانتان به كارها و مسئوليتهايتان متعهد هستيد و ميخواهيد به مشتريان خدمت كنيد ولي يك مشتري بالقوه كه نميداند! همه مشخصات، خدمات و فعاليتهاي كسب و كارتان را مشتري محور بسازيد. آنها بايد اين علاقه و توجه شما به كارتان و مشتريان را حس كنند. اين واقعيت را به همه كارمندانتان هم گوشزد كنيد تا در رفتارها و برخوردهايشان با مشتري، رعايت نمايند.
مسئله چهارم در واقع يك هشدارست! بسياري از كاسباني كه در ابتداي راهند، ميخواهند كسب و كارشان را در همه جا و از تمامي راههاي ممكن به ديگران بشناسانند. تلويزيون، راديو، روزنامهها و مجلات و اينترنت، ميتوانند نام يك كسب و كار و خصوصياتش را به گوش مردم برسانند ولي بهترين گزينه براي شما انتشار يك رشته طولاني مدت از آگهيهاي كوچك در روزنامه است. دلايل اين پيشنهاد را ميگويم: لازمست يك كسب و كارنوپا گزينهاي را براي بازاريابي برگزيند كه بتواند از عهده مخارجش برآيد و سپس در طولاني مدت از آن استفاده كند و بارها و بارها آن را به خدمت گيرد. گاهي اين مداومت و پشتكار به اين معناست كه بايد هفتهها يا ماهها يك برنامه بازاريابي – مثلا چاپ طولاني مدت آگهيهاي معرفي كسب و كار - را مرتب پيش ببريد تا اين كه بالاخره مردم بر اثر كثرت حضور و چاپ پشت سرهم و بدون وقفه آگهيها، به كسب و كار شما توجه نشان دهند.
معمولا صاحبان كسب و كارهاي نوپا ميپرسند كه بايد از چه ابزار و روش بازاريابي استفاده كنند. پاسخ اينست كه آن روشي را برگزينيد كه بتوانيد از طريق آن، پيامهايتان را به مشتريان رسانده خودتان را در كانون توجهشان قرار دهيد و در ضمن از عهده پرداخت مخارج و هزينههايش نيز برآييد. اين مطلب اهميت ويژهاي دارد چون از رموز پاسخگويي يك برنامه بازاريابي، استمرار، مداومت و حضور طولاني مدت آنست. اگر قرار باشد مشتريان بالقوه به كسب و كارتان توجه كرده به آن جذب شوند و مشتريان كنوني همچنان با شما بمانند، بايد همواره نام و نشان شما را پيش رويشان مشاهده كرده هميشه بتوانند با اين كسب و كار ارتباط برقرار كرده نيازشان را مرتفع نمايند. هداياي تبليغاتي و مشاوره ايميلي، روشهايي هستند كه در اين موقعيتها به كار ميآيند و تمامي اينها پول لازم دارند! بازاريابي و كسب و كار يك فرد صبور و كوشا را ميطلبد. پس نااميد نشويد و شكيبا باشيد. در تنظيم بودجهتان هم دقت كنيد. موضوع مهم و قابل توجه پنجمي، درباره نقطه هدف بازاريابيهاي يك كسب و كارست. مشتريان از شما خريد ميكنند و به كالاها و خدماتتان هم علاقه دارند ولي اين «كالاها» و «خدمات» عالي و با كيفيت شما نيستند كه خريداران را جذب نمودهاند.آنها اين كالاها را ميخرند چون بعد از استفاده آنها، «احساس» خوب و دلپسندي پيدا ميكنند. اين احساس همان دايرهاي است كه نوك پيكان مجموعه فعاليتهاي بازاريابي شما ميبايست متوجه آن باشد. ممكن است درك و پرداختن به اين مسئله در پروسه بازاريابي قدري مشكل باشد. براي همين خودتان را در جايگاه يك مشتري قرار دهيد. فكر كنيد و ببينيد كه چه چيزي باعث شد فلان كالا را بخريد. شما با استفاده از آن احساس خوبي پيدا ميكنيد و به همين «احساس خوب» علاقهمنديد. حالا دقت كنيد و ببينيد كه آگهي تبليغ آن، چطور از اين احساس خبر داد و چگونه به آن اشاره نمود؟
با استفاده از اين آگهيها ميتوانيد به ايدههايي براي طراحي آگهيها و گنجاندن اين احساس خوب و خوشايند در آنها، دست يابيد.
مشتريان راضي و خرسند، منابع ارزشمندي هستند كه بهترين راهكارهاي افزايش فروش و درآمد را عرضه ميكنند. همواره برگوش دادن به مشتريان ناراضي و پرهيز از خطاي پيشين تاكيد ميشود. اين تذكر كاملا منطقي و بجاست ولي مشتريان خوشحال، دلايل موفقيت فروش را بيان ميكنند كه راههاي تقويت قواي مثبت طرح بازاريابي و پروسه فروش را به شما نشان خواهند داد.
آخرين نكته درباره رنگهاست. اگر آگهيهايتان- چه در مطبوعات و چه در اينترنت - را با رنگ ثابتي همراه كنيد، مخاطبان بسيار راحتتر آن را به خاطر خواهند سپرد. معمولا بهترين راه اينست كه نام و نشان تجاري شركت به رنگ خاصي باشد و اين رنگ اصلا تغيير نكند. همراهي يك رنگ با يك نام و علامت، هويت يك كسب و كار را متمايز از ديگران ميكند.
منبع لینکستان
ظرايفي در بازاريابي
مدیران انجمن: رونین, شوراي نظارت
-
- پست: 5234
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۵, ۲:۴۷ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1747 بار
- سپاسهای دریافتی: 4179 بار
- تماس:
ظرايفي در بازاريابي
مرکز انجمنهای تخصصی گنجینه دانش
[External Link Removed for Guests]
مرکز انجمنهای اعتقادی گنجینه الهی
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
مرکز انجمنهای اعتقادی گنجینه الهی
[External Link Removed for Guests]
-
- پست: 5234
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۵, ۲:۴۷ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1747 بار
- سپاسهای دریافتی: 4179 بار
- تماس:
10 اشتباه فاحش در بازاریابی
در شرايط تجاري كنوني ، بازاريابي امری کاملا ضروري مي باشد . هرچند در صورتيكه روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جاي مثمر ثمر بودن ميتواند زيانبار باشد.با با دوری کردن از اين اشتباهات رايج و معمول ، از دام هاي بزرگ بازاريابي دوري گزينيد .
1- نه هدفي ، نه توقع و انتظاري ؛ بسياري از شركت ها در واقع نمي دانند كه از بازاريابي چه مي خواهند يا انتظارشان از تلاش هاي شبانه روزي چه مي باشد . ابتدا اهدافتان را مشخص و تنظيم نماييد . دوم ، بپذيريد كه بازاريابي يك مرحله است . سوم ، همواره از اينكه مراحل با اهدافتان متناسب مي باشند ، اطمينان حاصل نماييد.
2- عدم خريد(buy in ) ؛ مجريان ، مديران و كارمنداني كه بازاريابي را باور ندارند ، به طور جدي مي توانند زيان آور باشند و تمامي مراحل را تحت الشعاع قرار دهند . خريد (buy in ) را با روشن ساختن اهداف و مراحل عمليات بازاريابيتان بدست آوريد.
3- ترس ؛ شركت ها در برخورد با بازاريابي غالباً دچار ترسي مبهم و نامحسوس مي گردند . آنها از نه خود بازاريابي، بلكه از عدم موفقيتشان در بازاريابي (كه حتي آنان را از آغاز و ادامه كار باز مي دارد) ، واهمه دارند . هنگامي كه عمليات بازاريابيتان را راه اندازي مي نماييد از اينكه بارها و بارها زمين خورده و موفق نگرديد، ترسي نداشته باشيد.
4- عدم آموزش ؛ اگر به كارمندانتان در خصوص بازاريابي آموزش ندهيد ، آنها همچنان بدگمان خواهند بود و اين مسأله مي تواند منجر به تحليل كل مراحل بازاريابي گردد.
5- هدر رفتن سرمايه ؛ اجراي عمليات50 دلاري كه از اجزاي خوبي برخوردار مي باشد مي تواند راه گشاتر از عمليات 50000 دلاري باشد كه به صورت ضعيفي طراحي شده است . بسياري از تكنيك هاي بازاريابي ” سنتي“ ، مانند تبليغات ، نمي توانند نتايج كافي ارائه دهند تا اينكه هزينه ها را ارزيابي نماييم .حداقل دو بار در سال به ارزيابي سرمايه بازاريابيتان بپردازيد.
6- اتلاف وقت ؛ خود را ملزم به اين نكنيد كه هر هفته به گروه هاي شبكه اي برويد؛ اگر هيچگونه تجارتي در آن نمي بينيد . تمام زمان بازاريابيتان را صرف اثبات ارزشمندي آن كنيد ، ترديدي در كنار گذاشتن قسمتهايي كه عمل نمي كند به خود راه ندهيد.
7- عدم ارتباط ؛ اگر در باره برگزاري يك سمينار مهم به كارمندانتان اطلاعاتي نداده ايد ، آن را برگزار نكنيد . در تمامي مسائل و جرئيات بازاريابي ، سياست آزادي بيان را به كار گيريد.
8- عدم مسووليت پذيري ؛ اين مسأله ميتواند بدترين بزرگ ترين اشتباهي باشد كه يك شركت مي تواند انجام دهد. داشتن اهداف واقع بينانه و عملكرد سريع براي كساني كه در كار بازاريابي هستند ، ضروري مي باشد . در غير اين صورت شما به مرگ ” آري “ گفته ايد و هيچ چيز را عملي نساخته ايد.
9- عدم پرداخت پاداش ؛ عدم شناسايي و ارج نهادن به مهارت ها و تخصص هاي بازاريابي كارمندانتان سبب مي شود محرك هايي كه مي بايست به كار گرفته شوند دچار لغزش گردند و نتيجه اي معكوس داشته باشند . راه هاي موفقيت در بازاريابي را كه پايه هايي ثابت و استوار دارند ، بشناسيد.
10 عدم وجود دست نوشته ؛ گفته اند : « هنگامي كه کاری نوشته شود، انجام مي پذيرد». هميشه اهداف و طرح هايتان رابنويسيد و اين احتمال را بدهيد كه هنگام نوشتن ، ديد و نقطه نظر شما به طور قابل توجهي افزايش خواهد يافت.
اينها اشتباهات متداولي هستند كه بسياري از تجارت ها با آن مواجه مي گردند . با عدم تكرار اشتباهات بازاريابي رقباي خود ، از آنان پيشي گيريد.
منبع: eMarketingway.ir
در شرايط تجاري كنوني ، بازاريابي امری کاملا ضروري مي باشد . هرچند در صورتيكه روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جاي مثمر ثمر بودن ميتواند زيانبار باشد.با با دوری کردن از اين اشتباهات رايج و معمول ، از دام هاي بزرگ بازاريابي دوري گزينيد .
1- نه هدفي ، نه توقع و انتظاري ؛ بسياري از شركت ها در واقع نمي دانند كه از بازاريابي چه مي خواهند يا انتظارشان از تلاش هاي شبانه روزي چه مي باشد . ابتدا اهدافتان را مشخص و تنظيم نماييد . دوم ، بپذيريد كه بازاريابي يك مرحله است . سوم ، همواره از اينكه مراحل با اهدافتان متناسب مي باشند ، اطمينان حاصل نماييد.
2- عدم خريد(buy in ) ؛ مجريان ، مديران و كارمنداني كه بازاريابي را باور ندارند ، به طور جدي مي توانند زيان آور باشند و تمامي مراحل را تحت الشعاع قرار دهند . خريد (buy in ) را با روشن ساختن اهداف و مراحل عمليات بازاريابيتان بدست آوريد.
3- ترس ؛ شركت ها در برخورد با بازاريابي غالباً دچار ترسي مبهم و نامحسوس مي گردند . آنها از نه خود بازاريابي، بلكه از عدم موفقيتشان در بازاريابي (كه حتي آنان را از آغاز و ادامه كار باز مي دارد) ، واهمه دارند . هنگامي كه عمليات بازاريابيتان را راه اندازي مي نماييد از اينكه بارها و بارها زمين خورده و موفق نگرديد، ترسي نداشته باشيد.
4- عدم آموزش ؛ اگر به كارمندانتان در خصوص بازاريابي آموزش ندهيد ، آنها همچنان بدگمان خواهند بود و اين مسأله مي تواند منجر به تحليل كل مراحل بازاريابي گردد.
5- هدر رفتن سرمايه ؛ اجراي عمليات50 دلاري كه از اجزاي خوبي برخوردار مي باشد مي تواند راه گشاتر از عمليات 50000 دلاري باشد كه به صورت ضعيفي طراحي شده است . بسياري از تكنيك هاي بازاريابي ” سنتي“ ، مانند تبليغات ، نمي توانند نتايج كافي ارائه دهند تا اينكه هزينه ها را ارزيابي نماييم .حداقل دو بار در سال به ارزيابي سرمايه بازاريابيتان بپردازيد.
6- اتلاف وقت ؛ خود را ملزم به اين نكنيد كه هر هفته به گروه هاي شبكه اي برويد؛ اگر هيچگونه تجارتي در آن نمي بينيد . تمام زمان بازاريابيتان را صرف اثبات ارزشمندي آن كنيد ، ترديدي در كنار گذاشتن قسمتهايي كه عمل نمي كند به خود راه ندهيد.
7- عدم ارتباط ؛ اگر در باره برگزاري يك سمينار مهم به كارمندانتان اطلاعاتي نداده ايد ، آن را برگزار نكنيد . در تمامي مسائل و جرئيات بازاريابي ، سياست آزادي بيان را به كار گيريد.
8- عدم مسووليت پذيري ؛ اين مسأله ميتواند بدترين بزرگ ترين اشتباهي باشد كه يك شركت مي تواند انجام دهد. داشتن اهداف واقع بينانه و عملكرد سريع براي كساني كه در كار بازاريابي هستند ، ضروري مي باشد . در غير اين صورت شما به مرگ ” آري “ گفته ايد و هيچ چيز را عملي نساخته ايد.
9- عدم پرداخت پاداش ؛ عدم شناسايي و ارج نهادن به مهارت ها و تخصص هاي بازاريابي كارمندانتان سبب مي شود محرك هايي كه مي بايست به كار گرفته شوند دچار لغزش گردند و نتيجه اي معكوس داشته باشند . راه هاي موفقيت در بازاريابي را كه پايه هايي ثابت و استوار دارند ، بشناسيد.
10 عدم وجود دست نوشته ؛ گفته اند : « هنگامي كه کاری نوشته شود، انجام مي پذيرد». هميشه اهداف و طرح هايتان رابنويسيد و اين احتمال را بدهيد كه هنگام نوشتن ، ديد و نقطه نظر شما به طور قابل توجهي افزايش خواهد يافت.
اينها اشتباهات متداولي هستند كه بسياري از تجارت ها با آن مواجه مي گردند . با عدم تكرار اشتباهات بازاريابي رقباي خود ، از آنان پيشي گيريد.
منبع: eMarketingway.ir
مرکز انجمنهای تخصصی گنجینه دانش
[External Link Removed for Guests]
مرکز انجمنهای اعتقادی گنجینه الهی
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
مرکز انجمنهای اعتقادی گنجینه الهی
[External Link Removed for Guests]
-
- پست: 5234
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۵, ۲:۴۷ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1747 بار
- سپاسهای دریافتی: 4179 بار
- تماس:
10 روش موثر براي بازاريابي ويروسي
بازاريابي ويروسي به مردم اين امكان را مي دهد تا از محصولات و سرويس هاي شما بصورت رايگان استفاده كنن. اين امكان در جهت چندبرابر كردن و سرعت بخشيدن به فروش شما در اينترنت بسيار موثر خواهد بود. ايده پنهان در بازاريابي ويروسي اين است كه شما تبليغ خود را به همراه جايزه اي در اختيار ديگران براي استفاده يا هديه آن به ديگران ، قرار مي دهيد.
ده روش موثر براي بازاريابي ويروسي عبارتند از :
1- به ديگران اجازه دهيد از مقاله هاي شما براي استفاده در وب سايت ، مجله الكترونيكي ،خبرنامه ها و كتب الكترونيكي خود بهره مند شوند.منبع و امكان چاپ مجدد مقاله را در انتهاي آن قرار دهيد.
2- اجازه دهيد ديگران از هر هديه رايگان شما به عنوان جايزه براي فروش محصول يا معرفي خدمات شما استفاده كنند.
3- اجازه دهيد ديگران از صفحه تبادل نظر online شما روي وب سايت خود استفاده كنند .بعضي افراد اين صفحه را در اختيار ندارند. مي توانيد در ازاي اجازه استفاده ديگران از اين صفحه ،بنر خود را در بالاي صفحه اضافه كنيد.
4- به ديگران اجازه دهيد بر روي سرور شما وب سايتي به رايگان ايجاد كنند. به ازاي فضاي رايگاني كه در اختيار آنها قرار مي دهيد، از فضاي تبليغاتي وب سايتهاي آنان استفاده كنيد.
5- به ديگران اجازه دهيد لينك سايت خود را در دفترچه راهنماي رايگان وب سايت سايت شما قراردهند و در مقابل از آنها بخواهيد لينك وب سايت شما را در وب سايت خود قرار دهند.
6- سرويس هاي online رايگاني مانند eMail رايگان ، ثبت رايگان در موتورهاي جستجو گر و ... در وب سايت خود ارائه نمائيد. به ديگران اجازه دهيد از اين سرويس ها در وب سايت يا مجله الكترونيكي خود بهره گيرند.
7- به ديگران اجازه دهيد نرم افزار هاي رايگان شما را به دوستان خود هديه دهند.فراموش نكنيد تبليغات خود را در داخل برنامه ها قرار دهيد.
8- امكان بهره گيري از نمونه طرح هاي گرافيكي وب سايت و يا خبرنامه را براي ديگران فراهم آوريد تا از آنها استفاده نموده يا به ديگران هديه دهند. شما فقط تبليغات خود را در آنها بگنجانيد.
9- اگر كتاب الكترونيكي داريد ، به ديگران اجازه دهيد تبليغات خود را به رايگان در آن اضافه كنند. به ياد داشته باشيد با اين كار ، آنها كتاب الكترونيكي شما را در اختيار بازديدكنندگان وب سايت خود يا مشتركين مجله الكترونيكي خود قرار مي دهند.
10- امكان استفاده از كتاب الكترونيكي خود را براي ديگران فراهم آوريد. اجازه دهيد ديگران كتاب الكترونيكي شما را به بازديدكنندگان خود ارائه نمايند. بازديد كنندگان جديد نيز بايد بتوانند كتاب را در اختيار ديگران بگذارند.
منبع: eMarketingway.ir
بازاريابي ويروسي به مردم اين امكان را مي دهد تا از محصولات و سرويس هاي شما بصورت رايگان استفاده كنن. اين امكان در جهت چندبرابر كردن و سرعت بخشيدن به فروش شما در اينترنت بسيار موثر خواهد بود. ايده پنهان در بازاريابي ويروسي اين است كه شما تبليغ خود را به همراه جايزه اي در اختيار ديگران براي استفاده يا هديه آن به ديگران ، قرار مي دهيد.
ده روش موثر براي بازاريابي ويروسي عبارتند از :
1- به ديگران اجازه دهيد از مقاله هاي شما براي استفاده در وب سايت ، مجله الكترونيكي ،خبرنامه ها و كتب الكترونيكي خود بهره مند شوند.منبع و امكان چاپ مجدد مقاله را در انتهاي آن قرار دهيد.
2- اجازه دهيد ديگران از هر هديه رايگان شما به عنوان جايزه براي فروش محصول يا معرفي خدمات شما استفاده كنند.
3- اجازه دهيد ديگران از صفحه تبادل نظر online شما روي وب سايت خود استفاده كنند .بعضي افراد اين صفحه را در اختيار ندارند. مي توانيد در ازاي اجازه استفاده ديگران از اين صفحه ،بنر خود را در بالاي صفحه اضافه كنيد.
4- به ديگران اجازه دهيد بر روي سرور شما وب سايتي به رايگان ايجاد كنند. به ازاي فضاي رايگاني كه در اختيار آنها قرار مي دهيد، از فضاي تبليغاتي وب سايتهاي آنان استفاده كنيد.
5- به ديگران اجازه دهيد لينك سايت خود را در دفترچه راهنماي رايگان وب سايت سايت شما قراردهند و در مقابل از آنها بخواهيد لينك وب سايت شما را در وب سايت خود قرار دهند.
6- سرويس هاي online رايگاني مانند eMail رايگان ، ثبت رايگان در موتورهاي جستجو گر و ... در وب سايت خود ارائه نمائيد. به ديگران اجازه دهيد از اين سرويس ها در وب سايت يا مجله الكترونيكي خود بهره گيرند.
7- به ديگران اجازه دهيد نرم افزار هاي رايگان شما را به دوستان خود هديه دهند.فراموش نكنيد تبليغات خود را در داخل برنامه ها قرار دهيد.
8- امكان بهره گيري از نمونه طرح هاي گرافيكي وب سايت و يا خبرنامه را براي ديگران فراهم آوريد تا از آنها استفاده نموده يا به ديگران هديه دهند. شما فقط تبليغات خود را در آنها بگنجانيد.
9- اگر كتاب الكترونيكي داريد ، به ديگران اجازه دهيد تبليغات خود را به رايگان در آن اضافه كنند. به ياد داشته باشيد با اين كار ، آنها كتاب الكترونيكي شما را در اختيار بازديدكنندگان وب سايت خود يا مشتركين مجله الكترونيكي خود قرار مي دهند.
10- امكان استفاده از كتاب الكترونيكي خود را براي ديگران فراهم آوريد. اجازه دهيد ديگران كتاب الكترونيكي شما را به بازديدكنندگان خود ارائه نمايند. بازديد كنندگان جديد نيز بايد بتوانند كتاب را در اختيار ديگران بگذارند.
منبع: eMarketingway.ir
مرکز انجمنهای تخصصی گنجینه دانش
[External Link Removed for Guests]
مرکز انجمنهای اعتقادی گنجینه الهی
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
مرکز انجمنهای اعتقادی گنجینه الهی
[External Link Removed for Guests]
Re: ظرايفي در بازاريابي
در بازاریابی با استفاده از [External Link Removed for Guests]، از دادهها و فناوری برای ایجاد ارتباطات عمیقتر با مشتریان استفاده می شه. این کار به بهبود تعاملات بازاریابی و افزایش کارایی کمک میکنه.
Re: ظرايفي در بازاريابي
در حال حاضر [External Link Removed for Guests] زیادی وجود داره که هر کدام ویژگی ها و قابلیت خاص خودش را داره و متناسب با نیاز هر کسب و کار مورد استفاده قرار می گیره.