آواکس های عراقي در ايران؟

در اين بخش مي‌توانيد تصاوير هواپيماهاي شناسايي را مشاهده کنيد

مدیران انجمن: moh-597, شوراي نظارت, مديران هوافضا

Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4336 بار
تماس:

آواکس های عراقي در ايران؟

پست توسط Reza6662 »

راست و دروغشو من نمی دونم؛ شاید عکس واقعی باشه. :-(

تصویر
Super Moderator
Super Moderator
نمایه کاربر
پست: 3051
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۴, ۳:۴۵ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 351 بار
سپاس‌های دریافتی: 1579 بار
تماس:

پست توسط Dr.Akhavan »

راستی نمیشه از طریق مهندسی معکوس استفاده کرد :-)
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4336 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

راستی نمیشه از طریق مهندسی معکوس استفاده کرد؟


به امید به خدا که بشه
ایران متخصص های خوبی در زمینه الکترونیک داره که شیراز و شرکت صا ایران فعال هستن.
من فکر می کنم تونایی تولید و یا مونتاژ به همراه تولید رو در ایران برای رادارهای متحرک و پیش اخطار داریم. امیدوارم با مدیریت صحیح به سرانجام برسن. :eek:
Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

به نظر من A-50 هواپيماي بدي نيست هرچند که فکر
نکنم به حد E-3A باشه...
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4336 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

آرمان,
ايران اگه بتونه 10 تا A-50 بخره
مي تونه به همراه ميگهاي29
توان دفاعي خوبي ايجاد کنه. :-(
[External Link Removed for Guests]
Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

به نظر من هم همينطوره. البته در حد متوسط
Captain I
Captain I
پست: 59
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۵, ۹:۰۶ ب.ظ
محل اقامت: The Seventh Floor of the Sky
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

پست توسط Blue-Line »

خوب لازم شد توضیحاتی در مورد IL-76 که ملقب به Mainstay است بدهم.
هواپیمای ایلوشین 76 برای جایگزینی هواپیمای آنتونوف 12 که در خدمت
نیروی هوایی شوروی بود به وجود آمد. این هواپیما بیشتر در نقش ترابری
نظامی انجام وظیفه می کرد و از نظر ابعاد و وزن برخاست، چیزی شبیه به
C-141 آمریکاییست اما موتورهای آن پرقدرت تر هستند. لازم به ذکر است
که عراقی ها با انجام تغییراتی در IL-76 نمونه AWACS این هواپیما را با نام
«بغداد-1» به وجود آوردند که تعدادی از این بغداد ها به ایران پناهنده شدند
و نمونه ای که در تصویر بالا مشاهده می کنید از همین دسته می باشد.
I'm the Only line in a white paper, Always Blue
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4336 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

Blue-Line,
آواکس عراقي رو من سال 74 و 75 در قسمت روبه روي هنگر اف4 در شرکت صها هر روز مي ديدم.
اسمش عدنان بود و پرسنل نيروي هوايي مي گفتن که رادارش ساخت تامسون فرانسه است.
ولي يه روز که سرکار اومدم و رفتم قسمت مخصوص صبحانه خوري (بالاي هنگر اف4 دست راست)
ديدم اثري از عدنان نيست. احتمالن شبانه به پايگاه ديگه اي برده شده بود. :-o :o
[External Link Removed for Guests]
Captain I
Captain I
پست: 59
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۵, ۹:۰۶ ب.ظ
محل اقامت: The Seventh Floor of the Sky
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

پست توسط Blue-Line »

همانطوری که گفتم رادار های مخصوص هشدار زودرس هوابرد AWACS
رو فرانسوی ها برای عراقی ها نصب کردند و نام آن را هم بغداد-1 نامیدند.
ایران از این A-50 هم نمی تواند استفاده کند چون قطعات این رادارهای سنگین
و گران قیمت را فرانسه هرگز به ایران نمی فروشد. این هواپیماها جزو هواپیما
های سری در تعویض قطعات و... به شمار می آیند.
I'm the Only line in a white paper, Always Blue
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4336 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

Blue-Line,
من فکر مي کردم عملياتيش کردن چونکه اگر عراق تونسته استفاده کنه ما هم مي تونيم.
[External Link Removed for Guests]
Captain I
Captain I
پست: 59
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۵, ۹:۰۶ ب.ظ
محل اقامت: The Seventh Floor of the Sky
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

پست توسط Blue-Line »

Reza6662 جان
تصور نمی کنم این هواپیما بتواند به وسیله ایران عملیاتی شود.
چون می دانید ایران از نظر الکترونیک در سطح روسیه وچین هم
نیست و تجهیزات AWACS کلاً بسیار پیشرفته است.
I'm the Only line in a white paper, Always Blue
Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 2833
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۸۵, ۱:۳۹ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 158 بار
سپاس‌های دریافتی: 747 بار

پست توسط Leila »

Reza6662,

چه جيزاي عجيب غريبي
اگر مي توانستيد خريدار باور باشيد، كدام باور از همه برايتان مفيد تر بود؟؟
ارسال پست

بازگشت به “تصاوير هواپيماهاي شناسايي”